Sunday 6 December 2009

Cyberport+celebrated dearest's birthday

終於來了cyberport!
一到步就即刻食生日蛋糕!!!(唔知有冇人記得那一群嘈吵的白痴仔呢?)
之後送我期待了很久的禮物
親愛的開心到呀~~這是我日望夜望的表情呀~~
能做到一些東西令別人有滿足的笑容,真的很幸福~~

之後逛逛逛,但很快就看完了。
請不要介意,但我覺得cloth haven比cyberport的那個flea market好
可能因為cloth haven較細,覺得與手作人較親近,有多些機會談天,
而且人沒有那麼多

加上有位人兄在嫌三嫌四,搞到早走仲要錯過了再見勾勾的dancing!!!><

今天拍的一些照

4 comments:

  1. 其實呢, 我好同意你的講法, 今次真是太多人喇!
    我連行去草地的機會都無, 太過份!

    上次十一月的市集反而好悠閒, 可以同大家傾下計,
    雖然今次生意好啲, 其實我寧願賺少啲, 但可以走去碌草地~

    ReplyDelete
  2. 嘩,littleperson覺得很有face幸得La Belle Epoque 留言,哈哈!

    噢!原來今次是特別多人的一次,我只知今次是特別多檔的一次,小子今次第一次黎,錯過了之前的那些市集,可惜可惜!
    可以一起談天分享好幸福啊~~

    老板娘平時是否只會去cyberport而沒有去cloth haven o架?因為上次是我第一次看到你的真面目啊^^

    ReplyDelete
  3. hahaha~ 見到老闆娘嘅真面目~ hahahah~ 手作市集變咗識人大會 tim~ hahahah~ (我唔係笑你 ar~ 我真係好開心咋~)

    我又覺得唔係喎~ 雖然係 keep 住有人冇停過手落唔到草地, 但係今次我個檔擺後咗, 啲人流少咗啲, 唔會出現圍住幾層人嘅情況, 反而同啲客嘅交流好咗喎, 都 ok 喎~

    ReplyDelete
  4. Cherry Fair:
    對呀,我也很開心見到你的真面呀^^.

    可能今次不是太多東西是我喜歡吧,但不要緊啦,我也很開心呀,總之看到那麼多手作人一起就心情愉快了^^!!

    你下次會在cloth haven裡擺檔嗎??

    ReplyDelete